środa, 23 maja 2012

Babciu zrobiłem Pszzzzk !!!!!
Gowin-Show



Swego czasu babcia opowiadała mi historyjkę:
Mały chłopczyk dorwał  kawałek metalu i młotek
Od razu z zacięciem zaczął tłuc młotkiem w  metal.
Babcia  zapytała, cóż robisz wnuczku?
Widły  babciu robię, widły.
Widły  mu nie wychodziły więc stwierdził że zrobi gwóźdź.
Metal od tłuczenia rozgrzewał się coraz bardziej a efektu nie było.
Rozżalony malec wrzucił rozgrzany metal do wody i dało się słyszeć głośne pszzzzyk.
Babciu zawołał! Zrobiłem Pszzzzzzk

       Ostatnio dały się słyszeć głosy dochodzące od strony Ministra Gowina a to że zniesie nadmierne kary dla przedsiębiorców, a to że uwolni zawody których mamy nadto. Parę dni temu ukazał się artykuł że likwidacja nadmiernych kar to było tylko takie sondowanie środowiska. (taki żarcik). Uwolnienia zawodów też już specjalnie nie widać. Niestety coraz bardziej Jego działania przypominają działanie tego chłopca z młotkiem. Dużo gadania i efekt jak wyżej. Za jakiś czas usłyszymy głośnie Pszzzzzk. I też się minister będzie cieszył. Ba! Całe PO będzie się cieszyć.
        Tak sobie odłożyłem pisanie tego posta a tu znowu pszzzzzk. Dzisiaj głośno się zrobiło o tym że będą poprawki w "uwalnianiu taksówkarzy". I tak jak pisałem najpierw stukanie młoteczkiem później ...........


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz